Thursday, July 29, 2004

july 28

با آمرین رادیو های مستقل در مورد ایجاد رادیو های تازه ، ستراتیژ و پیشرفت کار صحبت میکردم که یک بار محراج الدین آمر رادیو قره باغ داخل صحبت ام شد و گفت : "مشکلات رادیو های موجوده چی میشود؟"
نگاهم را به هاشمی دوختم و او فهمید که میپرسم : قرار بود شما در باره این موضوع امروز صبح صحبت کنید. محراج فهمید و گفت "او در باره آن صحبت کردیم، میخواستم ببینم اگر باز هم میتوانیستیم صحبت کنیم"
مردم وقتی با آنها بشکل انفرادی معامله شود توقع های غیر معقول ندارند اما زمانی که کسانی با سرگذشت، موقف و دیدگاه های مشابع با هم یکجا شوند بسیار زرزری و بیمعنی میشوند.
همی گپه که گفتم دیروز بیادم آمد که آمر صاحب اداری با معاون صاحبه اداری و مسوؤل ترانسپورت اعتراضی نموده بودند ومیگفتند که اختیارات لازمه را ندارند و هم مداخلات شعبه مالی کارشان را مشکل نموده است.
1. داشتن یک وجه مشترک مردم را نزدیکتر میکند، بعضی اوقات این کاری خوب است اما بعضی اوقات نیست، بعضأ چون مردم فکر میکنند قوی هستند و با هم بودن سرگرمی است حتی به پیشنهاد های معقول نیز گوش نمیدهند.
2. وقتی مردم مشکلی داشتند آسانتر میشود ایشان را استعمال کرد. جمشید بخاطر جلب توجه دیگران به مشکلاتش چند نفر دیگر را استعمال نمود.

1 comment:

I.:.S.:. said...

wow blogger has a very nice farsi font. i didn't know about it in july 2004 for sure.