Friday, May 30, 2008

معتادی دخترش را بالای قمار بازان به فروش رسانید

معتادی دخترش را بالای قمار بازان به فروش رسانید

محمد جان مرد 55 ساله که از مدتی به اینسوبه مواد مخدر معتاد گردیده است بعد از فروش همه مال و متاع دست داشته ، دختر 14 ساله اش رانیز به فروش رسانید .

یک پدر معتاد به مواد مخدر بعد از فروش همه دارایی اش، دختر چهارده ساله اش را نیز به فروش رساند.
محمد جان 55 ساله از مدتی به این سوی به مواد مخدر معتاد شده و اکنون، جهت تداوی در یکی از مراکز تداوی معتادین تحت معالجه قرار دارد.

جان محمد می گوید:" وقتی همه چیز زند گی ام را از دست دادم ، از خانه خود را قمارخانه ساختم و در این فرصت، قمار بازان متوجه دختر 14 ساله ام شدند و از حالت بد اعتیاد من سوء استفاده نموده، مرا مجبور به فروش دخترم نمودند."

بیان این موضوع برای یک پدر مشکل می باشد و این نگرانی از چهره افسرده محمد جان به خوبی هویدا بوده و از ذکر این موضوع برایش تلخ و درد ناک معلوم می گردید.

محمد جان می گوید:" 25 هزار افغانی را در قمار باختم و بعد از سپری شدن 5 ماه ، دخترم را نیز در بدل 25 هزار افغانی دیگر برای قمار بازان از دست دادم."

وی با نگرانی گفت از این که بالای دخترش می گذرد هیچ اطلاعی ندارد.

در همین حال کارکنان صحی در مراکز معتادین مواد مخدر از افزایش روز افزون معتادین مواد مخدر سخن می زنند.
گلالی کارمند اجتماعی مرکز تداوی معتادین حانگه آماج گفت که در این اواخر، معتادین مواد مخدر نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

وی می گوید که معتادین مواد مخدر، برعلاوه کار های غیر مشروع، حاضر هستند که اولاد های شان را به فروش برسانند و از پول آن، مواد مخدر خریداری کنند.

خانم گلالی افزود که معتادین را که آنها تداوی نموده اند، کودکان و زنان می باشند، که در میان آنان شمار کودکان معتاد روبه افزایش است.

فروش دختران بخاطر بدست آوردن مواد مخدر در افغانستان حرف تازه نیست.

چندی قبل نیز یک پدر معتاد دختر هشت ساله اش را به دلی فقر و تنگدستی در بدل پنج هزار کلدار پاکستانی به فروش رسانده بود.

No comments: